Eindelijk! - Reisverslag uit Waspik, Nederland van Margriet Bont - WaarBenJij.nu Eindelijk! - Reisverslag uit Waspik, Nederland van Margriet Bont - WaarBenJij.nu

Eindelijk!

Door: Margriet

Blijf op de hoogte en volg Margriet

03 December 2015 | Nederland, Waspik

Na maanden hier naar uitgekeken te hebben is het morgen dan zo ver: ik vertrek naar Zuid-Amerika!

Mijn eerste stop is Lima, waar ik mijn neef Jan en zijn vriendin Martha ga opzoeken. Deze eerste week ga ik de Spaanse taal verder onder de knie proberen te krijgen, vier ik een nationale feestdag mee (8 december ''Inmaculada Concepción') en ga ik de hoofdstad van Peru ontdekken.

Via deze blog probeer ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen van de komende 2,5 maand!


  • 04 December 2015 - 11:07

    Gerdi:

    Hey zussie, geniet van je reis! En al een goed begin met Arie in het vliegtuig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Waspik

Margriet

Actief sinds 14 Maart 2010
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 10157

Voorgaande reizen:

04 December 2015 - 21 Februari 2015

Hola Zuid-Amerika!

05 Maart 2010 - 03 April 2010

Een maandje in Nieuw-Zeeland!

Landen bezocht: